2011 m. kovo 1 d.

„INTERNETO SAVAITĖ 2011”




Vasario 28 – kovo 5 d. Europos komisija paskelbė e. įgūdžių savaite. Lietuvoje šią iniciatyvą palaikydama, asociacija „Langas į ateitį” kartu su partneriais asociacija Infobalt ir informacinių technologijų bendrove „Microsoft Lietuva” organizuoja kampaniją „INTERNETO SAVAITĖ 2011”. Tai renginių ciklas, skirtas pabrėžti e.įgūdžių svarbą ir jų įtaką didinant galimybes įsidarbinti bei populiarinti viešąją interneto prieigą šalies bibliotekose ir kitose organizacijose.

„INTERNETO SAVAITĖ 2011” yra skirta gyventojams, ypač pradedantiems ir neįgudusiems kompiuterio vartotojams. Jos metu Langas į ateitį” vykdomo projekto „Lietuvos e.piliečiui– paslaugos internete“ mokymų metu dalyviams bus pasakojama apie e.bankininkystės, e.valdžios, laisvalaikio ir mobiliųjų paslaugų naudą ir kaip saugiai jomis naudotis.

Savaitė prasidės vasario 28 dieną gyventojų kvietimu prisijungti prie interneto skaičiuoklės „Aš esu Get Online Week dalyvis” ir tokiu būdu parodyti, kiek žmonių kiekvienoje šalyje naudojasi internetu. Lietuvoje žmonės prisijungti prie šios akcijos galės interneto svetainėje www.langasiateiti.lt paspaudę specialų skydelį, kuris atrodo taip:


Visą savaitę Lietuvos interneto vartotojai bus kviečiami registruotis interneto vartotojų skaičiuoklėje (ES siekiamybė – 250 000 vartotojų, Lietuvos – ne mažiau kaip 25 000). Užsiregistravusių skaičiumi Lietuva varžysis su kitomis Europos šalimis.

Visos kampanijos metu bus platinami pranešimai žiniasklaidai, , filmuojami vaizdo siužetai, kalbinami dalyviai, fotografuojama, vykdoma komunikacija per socialinį tinklą „Facebook“. Sukurta medžiaga vėliau bus pateikta tarptautinei komisijai vertinti.

Specialiai šiai kampanijai sukurtu elektroninio pašto adresu epaslaugos@vrm.lt laukia Jūsų laiškų, kuriuose įvertintumėte valstybės institucijų teikiamas elektronines paslaugas, parašytumėte, kokių paslaugų pasigendate bei ko dar trūksta visaverčiam naudojimuisi jomis.

Kovo 1 dieną Lietuvos darbo biržoje prie LR socialinės saugos ir darbo ministerijos įvyks apskritojo stalo diskusija, skirta e-įgūdžių svarbai ir valstybės prioritetams gyventojų e-mokymuose aptarti. Valstybės institucijų, verslo įmonių ir nevyriausybinių organizacijų atstovai svarstys, kokią reikšmę e-įgūdžiai turi „Microsoft Lietuva“, aljansas „Langas į ateitį“, asociacija „Infobalt“ drauge su Lietuvos darbo birža prie LR socialinės saugos ir darbo ministerijos.kiekvieno žmogaus gyvenime, kaip kiekvieno gyventojo galimybė sėkmingai dirbti priklauso nuo e-įgūdžių, kokias problemas įžvelgiame ir kaip jas planuojame spręsti.

„Interneto savaitė 2011“ aljanso "Langas į ateitį" vykdomo projekto „Lietuvos e. piliečiui - paslaugos internete" dalyviai mokymų metu galės įvertinti turimus e. įgūdžius ir susipažinti su rekomendacijomis dėl tolesnių e.mokymų naudodamiesi IT žinių matuokle "Išmatuok savo IT žinias"

Daugiau informacijos apie Europoje vyksiančią „Interneto savaitė 2011“ galite rasti http://getonlineweek.eu

2 komentarai:

  1. Mano liudijimas Sveiki visi. Aš esu čia, kad paliudyčiau, kaip aš gavau paskolą iš pono Benjamino po to, kai kelis kartus kreipiausi į įvairius paskolų skolintojus, kurie pažadėjo padėti, bet niekada man nesuteikė paskolos. Kol mano draugas mane supažindino su ponu Benjaminu Lee, jis pažadėjo man padėti ir iš tikrųjų jis padarė, kaip pažadėjo, be jokios delsimo. Niekada nemaniau, kad vis dar yra patikimų paskolų davėjų, kol sutikau p. Benjaminą Lee, kuris iš tikrųjų padėjo paskolą ir pakeitė mano įsitikinimą. Nežinau, ar jums kažkokiu būdu reikalinga tikra ir skubi paskola, susisiekite su ponu Benjaminu per „WhatsApp“ + 1-989-394-3740 ir jo el. Pašto adresu: Lfdsloans@outlook.com, ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Mano vardas Milka Djukic ir aš gyvenu Velika Gorica, Hrvatska. Man priklauso drabužių parduotuvė, kuri iš Dievo malonės Velika Goricoje išaugo labai didelė. Prieš keletą mėnesių turėjau finansinių sunkumų savo versle dėl pandemijos, todėl internete susidūriau su p. Tomislavo Gordico komentaru, kuris pasakojo, kaip jis prarado daug pinigų, kol galų gale susisiekė su patikima ir patikima paskolų bendrove. vardas GARANTIJOS PASITIKĖJIMO PASKOLOS ir jis sakė, kad jie siūlo paskolas už labai mažas palūkanas, ir jis nukreipė į juos daug žmonių, ir jie visi sėkmingai pasiskolino.

    todėl susisiekiau su juo pirmiausia per savo el. pašto adresą: gordictomislav@gmail.com, kad patvirtinčiau prieš susisiekdamas su įmone GARANTIJOS PATIKIMOS PASKOLOS el. paštu: anamichaelguarantytrustloans@gmail.com ir jų telefono numeriu: +1 (470) 481-0039, su kuriuo taip pat galite susisiekti per WhatsApp.
    Tada susisiekiau su bendrove, po kelių valandų gavau iš jų atsakymą ir manęs paprašė užpildyti jų įmonės paskolos formą, kurią aš padariau, ir jie taip pat paprašė patvirtinti mano asmens tapatybės kortelę. Taigi, po visko gavau paskolos sutarties sutartį, kurią pasirašiau, ir paskola buvo sėkmingai pervesta į mano banko sąskaitą. Negalėjau patikėti savo akimis, turėjau susisiekti su savo banku ir buvo patvirtinta, kad mano sąskaitoje buvo įskaityta 75 000 eurų suma, kuri buvo patvirtinta man.

    Taigi, naudoju šią laikmeną norėdamas tuo pasidalinti, nes nenoriu, kad kas nors taptų interneto sukčiavimo auka, nes girdėjau, kad internete yra daug paskolų sukčiavimo.
    Jei jums reikia paskolos, susisiekite su patikima paskolų įmone, pavyzdžiui, GARANTIJOS PATIKIMOS PASKOLOS. Taip pat nedvejodami susisiekite su manimi šiuo adresu: milkadukic1@gmail.com, jei jums reikia mano pagalbos ir patvirtinimo.

    AtsakytiPanaikinti